Hava Durumu

Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül

Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül

Haber Giriş Tarihi: 01.07.2024 12:22
Haber Güncellenme Tarihi: 01.07.2024 12:22
Kaynak: Haber Merkezi
dubainews.com.tr
Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül

İSTANBUL, (DHA) - Tadelle ve Sarelle, Brandverse Awards’ta ödül aldığını duyurdu. Tadelle, ‘Veri Analitiği’ kategorisinde Altın ödüle layık görülürken, sürme çikolata markalarından Sarelle ise, ‘Yeniden Doğan Markalar’ kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu. Adaylar, sosyal medya hesapları üzerinden bir yıl boyunca elde ettikleri etkileşim üzerinden değerlendirildi. Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards ödülleri, 24 Haziran tarihinde İstanbul’da düzenlenen bir törenle sahiplerini buldu. Tadelle, ‘Gıda Şirketleri’ kategorisinin ‘Veri Analitiği’ alanında Altın ödülün sahibi olurken, Sarelle de ‘Önce Sarelle Sonra Gülümse’ kampanyası ile ‘Yeniden Doğan Markalar’ kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü. YIL BOYUNCA ELDE ETTİKLERİ ETKİLEŞİM DEĞERLENDİRİLDİ Brandverse Awards’ın 'Veri Analitiği' kategorisine aday olan markalar, sosyal medya hesapları üzerinden bir yıl boyunca elde ettikleri etkileşim üzerinden değerlendiriliyor. Uluslararası danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde aday markalar; sosyal medyadaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaştıkları ileti sayıları, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı alanda inceleniyor. Son yıllarda tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda dijital iletişime ağırlık veren ve son dönemde “çikolataya doymak istediğimde” sloganıyla dikkat çeken Tadelle, söz konusu değerlendirme sürecinin ardından ‘Gıda Şirketleri’ kategorisinin ‘Veri Analitiği’ alanında Altın ödül almaya hak kazandı. ‘ÖNCE SARELLE SONRA GÜLÜMSE’ KAMPANYASI İLE ÖDÜL ALDI Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde, ‘Yeniden Doğan Markalar’ kategorisine aday olanların; strateji ana bölümünde yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri ele alınıyor. Sagra’nın geleneksel ürünü Sarelle de, kapsamlı değerlendirmelerin ardından ‘Önce Sarelle Sonra Gülümse’ kampanyası ile ‘Yeniden Doğan Markalar’ kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.